20200520_Zamienniki_miesa

środę, 20. maja br., o godz. 12.00,
odbył się webinar z cyklu “3 kwadranse z Ekspertem” pt.
“Perspektywy rozwoju rynku roślinnych zamienników mięsa i mięsa hodowanego komórkowo”.

Tematyka webinaru:

  • roślinne zamienniki mięsa – nowy, dynamiczny segment rynku, w którym paradoksalnie najwięcej mogą zdziałać tradycyjne zakłady mięsne. W nagraniu pojawią się m.in. dane sprzedażowe, perspektywy rozwoju rynku, informacje o konsumentach i ich potrzebach oraz kluczowe aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę przy wprowadzaniu tych produktów na rynek;
  • mięso hodowane komórkowo – technologia warta monitorowania już teraz! W czasie webinaru przybliżymy informacje o samej technologii oraz jej dotychczasowym i przyszłym rozwoju, a także o szansach i barierach we wprowadzaniu mięsa hodowanego komórkowo na rynek.

Opis prezentacji:

Producent roślinnych burgerów z USA – Beyond Meat – zanotował w 2019 r. najlepszy debiut na Wall Street od 20 lat. Światowy rynek roślinnych zamienników mięsa jest obecnie wyceniany na 12,1 mld USD. Przewiduje się, że w ciągu najbliższych lat będzie rósł o 15% rocznie, osiągając prawie 27,9 mld USD do 2025 r. Szacuje się, że do 2040 r. roślinne zamienniki mięsa i mięso hodowane komórkowo będą odpowiadały za 60% globalnej podaży mięsa.

  • Czy popularność roślinnych produktów to jedynie chwilowy trend, czy już nowa kategoria produktów?
  • Jak polskie firmy mięsne mogą skorzystać na nowej rzeczywistości biznesowej?

Na te i na inne pytania poznają Państwo odpowiedzi podczas naszego webinaru.

Nasz Ekspert:

Marcin Tischner

Corporate Engagement Specialist
ProVeg Polska

Marcin Tischner: Poszukuje efektywnych sposobów na stworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości żywności. W ProVeg Polska zajmuje się kontaktami zewnętrznymi, współpracą z biznesem oraz prowadzeniem kampanii. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Swoje doświadczenia w obszarze zrównoważonego rozwoju i CSR zdobywał pracując m.in. dla Lariche Community (w Kuala Lumpur), Ministerstwa Rozwoju, IKEA Polska, Too Good To Go i Targów Zero Waste.

ProVeg jest wiodącą międzynarodową organizacją działającą na rzecz budowania świadomości żywieniowej. Dąży do świata, w którym każdy wybiera smaczne i zdrowe jedzenie, które jest dobre dla wszystkich ludzi, zwierząt i naszej planety. Docenia każdy krok podejmowany przez konsumentów, biznes i polityków w kierunku roślinnego stylu życia oraz zrównoważonego rozwoju.
Zespół ProVeg Polska tworzą eksperci ds. środowiska, psychologii, marketingu i odżywiania, którzy wspierają biznes w rozwoju roślinnej oferty oraz rolnictwa komórkowego.