Tematyka spotkania:
Co? i dlaczego? – czyli stanowisko IFS w kwestii procesu certyfikacji w dobie kryzysu.
Narzędzia wspierające funkcjonowanie firmy w czasach kryzysu proponowane przez IFS:
Co po kryzysie? – czyli powrót do normalnego cyklu certyfikacji.
Po prezentacji odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi.
UWAGA!
Po spotkaniu otrzymają Państwo mailowe podsumowanie spotkania wraz z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania jakie zespół IFS otrzymuje codziennie w zakresie certyfikacji w tych trudnych czasach.
Prezenter:
Beata Studzińska-Marciniak
IFS Senior Technical Manager
Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w 2001 roku. Po 9 latach pracy w branży spożywczej na stanowisku Pełnomocnika Zarządu ds. Systemów Zarządzania Jakością, postanowiła spróbować sił jako audytor dostawców sieci TESCO. Równocześnie pełniąc funkcję wsparcia technicznego jako Technical Manager i weryfikator w standardów IFS i BRC w jednostce certyfikującej, rozwijała wiedzę procesu certyfikacji. Promocja na stanowisko Global Technical Managera dla audytorów TESCO jako osoby odpowiedzialnej za wiedzę i rozwój audytorów dostawców TESCO, otworzyła jej drogę do współpracy z różnymi osobowościami, przy jednoczesnym poznaniu standardów wielu zakładów spożywczych na całym świecie. Obecnie pełniąc funkcję IFS Technical Manager wspiera jednostki certyfikujące oraz sieci spożywczye w technicznych aspektach rodziny standardów IFS, a także promuje wiedzę na temat Programów IFS Global Markets w Polsce.